Consultancy, Analyse & Advies

Consultancy en interim management


Meer dan advies

We zijn een tijdelijk verlangstuk van je bedrijf die adviseert en meedoet. Verder helpen met de mouwen opgestroopt!  Dit kunnen we doen in de rol van consultant, of interim manager, of klankbord en reflecterende gesprekspartner. Kortom wat jij nodig hebt, wat bij jou past en bij de situatie van je bedrijf, je organisatie.

In elk geval geloven we in delen in de vorm van het voordoen, meedoen en zelf doen, vanuit de filosofie van familiebedrijven.

Onoverwonnen drive om jou en je klanten verder te helpen
Wij zijn klantliefhebbers' pur sang. We willen weten en begrijpen wat jou drijft en de drive is van je klanten, maar ook het kennen van je speelveld.
Naast de buitenwereld is ook jouw interne organisatie je eigen klant! Samen als geheel maak je immers het verschil. We starten met kijken, observeren, luisteren en #durftevragen. 

Waarmaken wat je belooft
"Zeg wat je doet en doe wat je zegt". In verandering of bij stagnatie is gemeenschappelijke focus en  ruimte nodig om de beweging met elkaar naar de toekomst te zetten. Om dit waar te maken zijn er randvoorwaarden en  uitgangspunten. Een daarvan is een veilige omgeving. Is die er nog niet, dan zal eerst daaraan gewerkt moeten worden om waar te maken wat je belooft.

Relevant blijven door succesvoller mee te bewegen met je klant en omgeving

Uiteraard zijn er onderweg hobbels en tegenslagen. Want anders gaan samenwerken is ook een andere mindset en houding en gedrag. Hoe je daar mee om gaat en wat je doet met elkaar, dat bepaald je succes. Welk fundament, welke basis is minimaal nodig? Samen gaan we op weg om relevant te blijven vanuit een stappenplan om focus te houden en kort cyclus werken om al kleine successen te ervaren.

Klantgericht


Resultaat en klantgericht werken en doen

Een van onze pijlers is klantgericht. Je gehele organisatie, bedrijf of instelling ademt klant. Je structuur, je werkwijzen dusdanig daarop inrichten voor toekomstperspectief met resultaat. Van oorsprong zit ons werk aan de voorkant, marketing en communicatie richting je klanten en met je klanten. Toch loopt het velen malen beter en is alles veel beter als je met de binnenkant hetzelfde doorleeft als de klant doorleeft en beleeft.


Met plezier samenwerken en co creëren met klanten!

Weg met uitspraken zoals  "ja maar ons proces is zo ingericht" ,  "die klant begrijpt het echt niet" ,  "directie weet echt niet wat er speelt". Op het vlak van klantgerichtheid en klantgericht organiseren hebben we 6 modules benoemd die we in de praktijk veel tegenkomen om met elkaar beter te doen. Praktisch houden. Daarom no-nonsense  benamingen, zeggen waar het op staat.

Zes elementen klantgericht organiseren

        Van visie naar strategie en waarden

    Van buiten naar binnen denken en doen

Van behoeften naar idee, naar concept en onderscheidende waarde aanbod

     Onderscheidend aanbod naar concreet         commercieel campagne actieplan met         resultaat

 Fundament in je basis dienstverlening
 naar borgen en excelleren in klantbeleving

  Excelleren met acquisitie om de klanten        binnen te halen die jij wilt!

Share by: