Diensten

Wat doen we voor jou?


Wat zeggen onze klanten?

'Vanuit strategie tot campagne uitvoering. Esther heeft het allemaal uitgevoerd. Zij heeft de specifieke materie snel eigen gemaakt en vanuit haar ervaring en kennis een strategieplan gemaakt. Vervolgens met veel energie en enthousiasme is het plan vertaald naar meerdere campagnes en ook een excellente service strategie voor een specifieke doelgroep geïmplementeerd. Resultaat en business gedreven, gecombineerd met kennis en energie, maakt Esther een professional waar je graag mee wilt samenwerken. .'


- Michiel Poppen - Partner John.D. Eisenfelt

'Zij hebben snel een sfeer gecreëerd waarin wij als bestuur kritisch en opbouwend onze focus naar de toekomst weer helder konden krijgen. We moesten als bestuur zelf hard aan het werk, maar hebben het met veel plezier en genoegen gedaan. Als je als vereniging iemand wil hebben die je er op een plezierige wijze met de neus op de feiten drukt, heb je aan Esther van Amaze een goede.'


- John de Vries - Directeur bij Van Empel Opleidingen en Training BV - Voorzitter iKeur

Ritme & Structuur

Wanneer je gaat optimaliseren, vlottrekken van een proces, traject. Of van oude naar nieuwe wereld. Bekijk je niet sec alleen het proces. Het is de samenhang die je bekijkt vanuit het geheel.

Het proces moet dusdanig van klant tot klant (end-to-end) slim en efficiënt zijn ingericht dat het helder, duidelijk is en gemak oplevert.

De term lean en mean inrichten wordt het ook wel eens genoemd. Veel mensen krijgen jeuk van die vaktermen. En die proberen we dan ook zoveel mogelijk achterwege te laten. 


Om met elkaar continu beter te doen is naast het operationeel goed zijn van een proces, ook de balans en cadans van klantgerichtheid sales & service en teamwork, dat erg belangrijk is voor succes.

Er dient een ritme en structuur te zijn die je helpt in het doen en beter doen met elkaar.

Waarom? Zodat je duurzame waarde toevoegt die jouw klant goed genoeg vindt omdat er aan zijn behoeften en wensen wordt voldaan.


Ritme & Structuur is opgebouwd vanuit die 4 hoedanigheden, zodat je naast het doen er ook aan werkt om beter te doen.


Meer weten over de mogelijkheden van inrichting op basis van klantgericht, wendbaar organiseren waarbij Ritme & structuur je echt verder kan helpen?

Mail ons je vraag voor een vrijblijvend uurtje met
2 personen achter pc, met icoontjes van team, sales diagram, vliegwiel, afspraken kaart met pen, lampje als idee om verder te komen
Share by: